Otevřené programy

Práce s nováčkem v období adaptace

Získat nového zaměstnance, který odpovídá Vašim představám a potřebám, není vůbec jednoduché. Abyste uspěli, potřebujete nadějného uchazeče zaujmout a přesvědčit, že právě Vy jste tím správným zaměstnavatelem. Pokud se Vám to podaří, je to jistě úspěch. Jste však pouze na první metě. Následuje totiž pro nováčka naprosto klíčové období, a to období adaptace. Pokud jej zvládnete, máte vyhráno… Přijďte se dozvědět, jak s nováčkem pracovat tak, aby Vám neutekl ještě ve zkušební době.

Cílová skupina

Manažeři, HR pracovníci, kolegové, interní trenéři - všichni, kteří se podílí na získání a udržení nových zaměstnanců.   

Co Vám trénink přinese?

-          Budete adaptační proces opravdu řídit
-          Získáte další důležitý benefit pro nabídku novým pracovníkům
-          Rozdělíte odpovědnost za adaptaci rovnoměrně mezi nadřízeného, nováčka a tým
-          Budete mít přehled, co již nový zaměstnanec umí, jak se chová a co potřebuje
-          Nováček se nebude cítit "hozen do vody"
-          Snížíte fluktuaci ve zkušební době

Obsah

-       Adaptace – zásadní období pro všechny zúčastněné (nováček, manažer, tým)
-       Přínos práce s „nováčkem“ v adaptačním období
        -   Cíle a smysl adaptace
        -   Identifikace přidané hodnoty adaptačního procesu pro všechny zúčastněné
        -   Stanovení cílů
        -   Plánování jednotlivých kroků v adaptaci
        -   Delegování úkolů do týmu v souvislosti s adaptací
        -   Komunikace směrem do týmu ohledně atmosféry v týmu jako základní podmínky pro stabilizaci „nováčka“
-       Příprava na úvodní rozhovor v adaptaci
-       Jak zjistit, čím je motivován nováček
-       Struktura práce v adaptaci
        -   Určit a předat cíle
        -   Zjistit skutečný stav věcí
        -   Vybrat či nalézt možnosti
        -   CO se má udělat, KDY, KDO to udělá a jaká je vůle to udělat
-       Vedení adaptačních rozhovorů a jejich časový harmonogram
-       Průběžná zpětná vazba podle úrovně motivace (direktivní/participativní forma)
-       Hodnotící rozhovor na konci adaptačního období
 
Rozšířený program
V této oblasti pro Vás připravujeme rozšířený program Jak si udržet zaměstnance, který se bude konat 16. - 17. 10. 2018. Zpětná vazba účastníků z 17. - 18. 5. 2018 ZDE.

Lektor

Lucie Idel Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost.

Do společnosti POSITIVE přišla před 13 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná. Má loď, s kterou brázdí nejčastěji Labe, je dvojnásobnou babičkou :-) a těší se na Vás!

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 15.8.2018 9.00 - 17.00
2. 12.9.2018 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

4D Center, na adrese Kodaňská 1441/46, Praha 10 (mapka zde)

Cena

Pro termín 15. 8. 2018 je cena 4 100 Kč bez DPH po 15% letní slevě včetně občerstvení po celý den.

Pro termín 12. 9. 2018 je cena 4 900 Kč bez DPH včetně občerstvení po celý den.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “Positive” osvědčení
  • Dárek Positivu
  • Vyhodnocení programu

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA na trénink společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na lucie.tokarykova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.