Otevřené programy

INVENTURA TÝMU aneb znáte svoje lidi?

Svět se v polovině března změnil a my s ním. Korona krize akcelerovala často roky obtížně prosaditelné trendy ve firmách jako home office, používání technologií, řízení týmů na dálku, online komunikaci se zákazníky, flexibilitu v práci. To vše klade velké nároky na změnu vedení týmů. Udržet motivaci klíčových zaměstnanců a přizpůsobit se rychle změnám, to jsou zásadní dovednosti manažera pro příští období. Přijďte si udělat aktuální inventuru svého týmu a jasný plán práce s vašimi lidmi na další období.

Cílová skupina

Manažeři, kteří vedou týmy, chtějí získat jasný přehled nad aktuálním stavem týmu, podívat se na jeho fungování jinýma očima a připravit se na efektivnější práci se svými lidmi v budoucnu.

Co Vám trénink přinese?

•       Získáte nadhled nad situací v týmu, uvidíte své lidi v jiných souvislostech, jinýma očima
•       Zmapujete aktuální potenciál vašeho týmu i jednotlivců s ohledem na absolvované krizové období a potřeby pro období nadcházející
•       Rozvinete dovednost rozpoznání potenciálu člověka
•       Naučíte se vést podřízené podle stupně jejich zralosti, potenciálu a jejich motivátorů
•       Uvědomíte si vlastní styl vedení jako důležitý manažerský nástroj motivace
•       Naučíte se lépe komunikovat se svými podřízenými
•      Naučíte se pracovat lépe se zpětnou vazbou, pochválit, poskytnout konstruktivní kritiku
•       Budete vědět, jak v budoucnu efektivněji vést svůj tým

Odnesete si

•       Mapu situace v týmu
•       Plán práce s jednotlivci (co koho motivuje, jak ho budu vést, jak s ním budu komunikovat, jak ho budu rozvíjet, kolik času mu budu věnovat)
•       Plán práce s týmem
•       Cíle do náboru
•       Zkušenosti od jiných vedoucích pracovníků

Obsah (8 hod., prezenční forma)

  • Role manažera – co znamená být dobrým manažerem v aktuálních podmínkách a jaké jsou jeho hlavní kompetence
  • Chybné role manažera – čeho se vyvarovat, co nedělat
  • Co motivuje mě a moje podřízené?
  • Kritéria nutná pro inventuru týmu
  • Inventura konkrétního týmu a jmenovitých zaměstnanců z pohledu:
           o    typologie osobnosti
           o    motivace
           o    stylu vedení
           o    výkonu a chování
           o    úrovně zapojení
           o    stylu a způsobu komunikace
  • Nástroje vedení konkrétního týmu a jednotlivců v něm
  • Plán práce s jednotlivými členy týmu
  • Specifika vedení lidí a motivace generací X, Y, Z      

Obsah (4 hod., online forma)

  • Inventura konkrétního týmu a jeho členů z pohledu:
               o  typologie osobnosti
               o  motivace
               o  stylu vedení
               o  výkonu a chování
               o  úrovně zapojení
               o  stylu a způsobu komunikace
  • Nástroje vedení konkrétního týmu a jednotlivců v něm
  • Plán práce s jednotlivými členy týmu

Lektor

Lucie Idel Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost a interaktivitu, kterou zachovává v maximální možné míře i v online prostředí.

Do společnosti POSITIVE přišla před 15 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná. Má loď, s kterou brázdí nejčastěji Labe a těší se na Vás!

Hodnocení účastníků předchozích prezenčních/online kurzů:

- Bylo to věcné a pro mě hodně užitečné.

- Kurz mě velice zaujal a věřím, že mi v budoucnu znalosti z kurzu budou nápomocné.

- Paní lektorka je velmi sympatická, zapojuje studenty do výuky, přednáší srozumitelně a jasně. Děkuji :-)

- Paní Lucka byla strašně fajn. Ty 4 hodiny utekly jako voda. Jsem ráda, že mi nabídla nějaký mustr dle kterého se můžu řídit při hovorech s dlužníky. Poslední dobou je to začarovaný kruh a člověk už nevěděl jak reagovat.

- Ještě jednou děkuji paní Nachtigalové za její lidský přístup a uvedení do konkrétních situací.

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 22.2.2023 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN
2. 21.2.2023 13.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo/forma konání

Prezenčně 7. 8. (8 hod.): Praha, 4D Center, Kodaňská 1441/46, Praha 10

Online 21. 2. (4 hod.): Microsoft Teams

Cena

Prezenčně: Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900 Kč bez DPH za jednodenní program.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

Online: Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 1 900 Kč bez DPH za půldenní program.

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.