Otevřené programy

PRÁCE V REŽIMU HOME OFFICE A DALŠÍ FORMY PRÁCE NA DÁLKU

Jak využít nových technologických inovací umožňujících práci na dálku? Jaké právní nástroje aplikovat pro nové modely práce na dálku? Jak kontrolovat efektivní využívání režimu externího výkonu práce? Jak by měl vypadat efektivní bezpečností seznam pro práci na dálku – a to včetně splnění podmínek GDPR?

Novým luxusem je luxus svobody a času - a práce na dálku prokazatelně zvyšuje kvalitu života lidí. Současně umožňuje získat přístup k těm nejlepším a v neposlední řadě významně šetří náklady firem.

Seminář se opírá o nejnovější výzkumy i legislativní trendy v oblasti práce na dálku a nabízí její reálnou implementaci jako běžné formy práce do společností, které zatím využívají home office a jiné formy práce na dálku jen velmi omezeně, opatrně a nekreativně.

Seminář je vhodný pro: členy statutárníchorgánů, prokuristy a top manažery, personalisty a HR manažery, podnikové právníky, vedení společností        

Seminář povede

Eva Bernadet, renomovaná advokátka a uznávaná odbornice zejména v pracovněprávní oblasti.

Její semináře jsou velmi oblíbené, nejsou obecnou přednáškou, ale srozumitelným právním poradenstvím pro Vás.

Eva Bernadet se v rámci praxe své advokátní kanceláře denně setkává se soudci (a to včetně nejvyšších soudních instancí v ČR) i s experty kontrolních a dozorových orgánů. V oblasti tzv. outsourcingu lidských zdrojů a práce na dálku úspěšně zastupovala klienty v nejrozsáhlejším kontrolním
a navazujícím správním řízení, ve kterém hrozilo uložení likvidační pokuty
. Vzhledem k zahraniční právní praxi a vzdělání Eva rovněž disponuje know-how v uvedené oblasti prostřednictvím judikatury ESD i spolupráce se zahraničními experty a korporacemi. Neváhá poskytovat pragmaticky a prakticky zaměřené poradenství v uvedené oblasti.

Více na Bernadet.cz.

Obsah

I. MODELOVÁ DOKUMENTACE K ALTERNATIVNÍM PRACOVNÍM RÁMCŮM A PRÁVNÍ ÚPRAVA

1. Smluvní typy pro práci na dálku

-       Pracovní smlouva, DPP, DPČ, inominátní smlouvy dle občanského zákoníku

2. Vnitřní předpisy pro alternativní pracovní formy

3. Specifika BOZP při home office

-       Pracovní úrazy při práci z domova

-       Odpovědnost zaměstnavatele za škodu utrpěnou při domácí práci

-       Kontrola pracoviště zaměstnance versus domovní a osobní svoboda

4. Právní úprava práce na dálku – odlišná právní úprava od „klasických zaměstnanců“

-       Rozvržení pracovní doby, překážky v práci

-       Práce přesčas, práce ve dnech pracovního klidu a o svátcích

-       Místo výkonu práce

-       Pravidla odměňování práce na dálku

 

II. ZÁKLADNÍ PARAMETRY A PRAVIDLA

1. Home office - úspora nákladů, času a další parametry, které práce na dálku přináší

a) Úspory – času a nákladů díky práci na dálku

b) Jak „dostat“ ze zaměstnanců to nejlepší

-          flexibilita jako nový benefit dnešní doby

-          efektivní zaměstnanci – jak je připravit na adaptaci na home office

-          osobnost zaměstnance a home office – nové výzvy pro personalisty a HR (introverze
x extraverze, další rysy osobnosti – svědomitost, přívětivost, neuroticismus, samostatnost)

2. Kontrola, komunikace a řízení

a) Jak mohu kontrolovat někoho, kdo není v mé fyzické blízkosti?

-          InterGuard software versus jiné metody kontroly

b) Požadavky na efektivní komunikaci

-          sociální izolace vs. permanentní vyrušování

-          týmová práce – možnosti při práci na dálku       

-          efektivita – nekonečné porady x jasný program a efektivně využitý společný čas

-          využití komunikačních a informačních technologií

c) Jakou práci je lepší odvádět společně v týmu a kdy je lepší pracovat sám

-          kreativní práce, brainstorming, administrativní práce atd.

d) Bezpečnostní program pro práci na dálku

-          Šifrování pevného disku a webu

-          Zrušení automatických přihlašování

-          Zámkové kódy a dálkové výmazy médií

-          Správa hesel a dvoufázové ověřování přístupů

3. Home Office z pohledu zaměstnance – jak se vyrovnat s nabytou svobodou?

-          work-life balance versus work-life blending

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 21.11.2018 9.00 - 13.00

Místo konání

4D Center, na adrese Kodaňská 1441/46, Praha 10 (mapka zde

Cena

Účastnický poplatek za jednoho účastníka činí 2 900 Kč bez DPH.

Hodnocení účastníků uskutečněných seminářů

-       Super, díky
-       Velmi přínosné a zajímavé školení
-       Velmi oceňuji odbornost lektorky, děkuji za příjemně strávený čas :-)
-       Výborné, děkuji
-       Děkuji :-)
-       Super přednášející, naprostá spokojenost
-       Opět úžasný výkon - děkuji
-       Velice příjemný seminář, vedený smysluplně a byl využit do poslední minuty :-)
-       Velmi přínosné, doufejme, že tyto změny neprojdou :-)
-       Délka semináře - navrhuji prodloužit, témata jsou obsáhlá, výběr lokace školení - velmi chválím

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA na trénink společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na lucie.tokarykova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.