Otevřené programy

Online kurz Hybridní práce? Co obnáší a jak na ni

Současná doba je často přezdívána jako hybridní realita. Uspějí v ní jen ty firmy, které se v této nové situaci rychle zorientují. Pandemie zásadně změnila myšlení lidí a digitální fungování se stalo běžnou součástí života. Tento posun se odrazil také v potřebě nových forem práce. Většina firem přechází na hybridní formu práce, tj. na kombinaci práce v kanceláři a na dálku, která začíná být v mnoha firmách již aktuálně standardema jinde se jí v budoucnosti s velkou pravděpodobností nevyhnou. To sebou přináší mnoho benefitů, ale také úskalí, na které je třeba se připravit.

Firmy a týmy jsou v této situaci konfrontovány s nutností nastavit si nová pravidla fungování a komunikace, provést inventuru týmu, reflexi vlastního manažerského stylu, zohlednit firemní kulturu, případně její změnu. Nabízíme vám proto online kurz, který Vám pomůže hybridní fungování zvládnout a vyvarovat se zbytečných chyb.

Cílová skupina

Vedoucí pracovníci, projektoví manažeři, personalisté, všichni postavení před nutnost adaptovat sebe i své týmy na nové podmínky.

Cíle

Ujasnit si, co chci já, můj nadřízený, moji podřízení/kolegové, znát rizika a příležitosti plynoucí z hybridní formy práce, podívat se na svůj tým i jednotlivce z pohledu zralosti, výkonu a chování, rozhodnout se pro správný postup stanovování pravidel, připravit se na odpor při obhajování pravidel, získat informace o zkušenostech z jiných firem, připravit si konkrétní kroky pro vlastní tým.

Obsah

  • Cíle, rizika a příležitosti hybridní formy práce
  • Práce se změnou
  • Kde jsme teď a co je třeba změnit
  • Inventura současného týmu z pohledu zralosti
  • Direktivní a participativní nastavování pravidel
  • Můj styl řízení při pohledu shora
  • Nastavení cílů a správné delegování úkolů místo mikromanagementu
  • Co se osvědčilo a neosvědčilo v jiných firmách
  • Schopnost říci NE
  • Dospělý přístup
  • Asertivita v jednání s podřízenými při změně způsobu práce

Lektor

Lucie Idel Nachtigalová je zkušená senior lektorka, její tréninky jsou ceněny především pro svou praktičnost a interaktivitu, kterou se snaží zachovat v maximální možné míře i v online prostředí.

Do společnosti POSITIVE přišla před 16 lety z pozice manažerky klientského centra významné telekomunikační společnosti, kde vedla tým cca 200 lidí. Jako lektorka se specializuje na manažerské a prodejní dovednosti, vede projekty pro nejnáročnější zákazníky a její zpětná vazba od účastníků je trvale výborná. Má loď, s kterou brázdí nejčastěji Labe a radost jí dělá ve volném čase její velká rodina. Těší se na Vás!

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 15.2.2024 8.00 - 12.00

Cena

2400 Kč bez DPH / účastník

Rozsah

4 hod.

Forma kurzu

  • online, aplikace MS Teams
  • účastníci obdrží e-mailem odkaz, po kliknutí na odkaz se připojí ke schůzce, v níž kurz probíhá

REGISTRACE je možná nejpozději do 17 hod. den před konáním kurzu. Později negarantujeme možnost přihlášení.

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.