Akce

SETKÁNÍ S INSPIRACÍ na téma GENERACE 50+, 8. 10. 2019

Máte stále volná místa, která se Vám nedaří obsadit vhodnými kandidáty? Zaučili jste nového kolegu a on Vám po půl roce odešel do jiné firmy za vyšším postem či penězi? Kde vzít lidi, kteří jsou loajální, mají zkušenosti a chtějí pracovat?

GENERACE 50+! Již mnoho osvícených personalistů se na ni zaměřují s velkou ambicí. Proč? Jsou zkušení, loajální, spolehliví a stabilní. Navíc do pěti let přesáhne průměrný věk zaměstnanců 45 let a na trhu bude chybět 200 tis. lidí a je zřejmé, že na GENERACI 50+ bude v blízké budoucnosti stát ekonomika. Pojďte se s námi pobavit o tom, jak je získat do svých řad, co jim nabídnout a jak o ně pečovat, aby zůstali motivovaní a výkonní. Máme pro Vás čísla, zkušenosti ze dvou top firem IKEA a ČSOB a zajímavý projekt z neziskovky.

   
 
 
Tomáš Ervín Dombrovský Tomáš Ervín Dombrovský
Analytik, LMC
 
Tomáš mapuje jevy a trendy v propojených světech vzdělávání a práce, přednáší o tom pro lidi z HR a vedení firem. Krom toho se stará o veřejně prospěšné aktivy přesahující každodenní byznys společnosti LMC, v níž je osmým rokem zaměstnán. LMC vyvíjí online služby pro vzdělávání a hledání práce, například Jobs.cz, Prace.czSeduo.cz a další portály a mobilní aplikace. Co ukazují průzkumy a co říkají čísla o zaměstnávání generace 50+? Jak zaměstnavatelé využívají potenciál této skupiny?
Ladislav Onderka Ladislav Onderka
Country recruitment manager CZ/HU/SK, IKEA
 
Ladislav pracuje v IKEA v oblasti HR více než 18 let, z toho poslední 3 roky na pozici Recruitment Manager pro ČR, SK a Maďarsko. IKEA patří dlouhodobě mezi lovebrand firmy, staví především na lidech, odlišnosti a nadšení. Její širokou zaměstnaneckou základnu tvoří všechny věkové skupiny v téměř rovnoměrném zastoupení. Lidé ze skupiny 50+ představují 15 % zaměstnanců z celkového počtu 1973 osob v ČR. V posledním roce se IKEA při náboru zaměřila na větší využití potenciálu skupiny 50+. Co udělali a jak se jim to podařilo?
Radek Hájek Radek Hájek
Výkonný ředitel HR, ČSOB
 
Radek pracuje v HR teprve 1,5 roku, svou kariéru strávil zejména ve financích, v GE Capital a v ČSOB. V ČSOB pracoval i na rolích spojených s technologiemi jako jsou například CIO, šéf digitalizace a produktů. Přes technický charakter profesí se vždy orientoval hlavně na lidi a jejich růst a rozvoj. HR je pro něj skvělou příležitostí skloubit vše, co doposud dělal. Průměrný věk v ČSOB je 48 let a skupina zaměstnanců generace 50+ má ve firmě významné zastoupení. Co dělá ČSOB, aby si tyto zaměstnance udržela motivované a výkonné?
Michaela Stachová Michaela Stachová
Ředitelka nadace Krása pomoci
 
Michaela je ředitelkou Nadace Krása pomoci, která se zaměřuje na pomoc seniorům v České republice. Nadace, kterou v roce 2008 založila Taťána Gregor Brzobohatá, během 11 let podpořila služby domácí péče o seniory částkou přes 30 milionů korun a rozjela vlastní unikátní projekt Doma bez obav. Po nástupu Michaely nadace přidala ke své činnosti projekt Zlatá práce, který se zaměřuje na pomoc lidem 50+ uspět na trhu práce a na osvětu v oblasti ageismu.
 
 
 

Program

  08:30 - 09:00 hod.   Registrace, ranní káva, zahájení  
  09:00 - 09:30 hod.   Tomáš Ervín Dombrovský, LMC
  • Generace 50+ v číslech
 
  09:30 - 10:00 hod.   Ladislav Onderka, IKEA
  • Jak získat na palubu ty nejzkušenější?
 
  10:00 - 10:30 hod.   Radek Hájek, ČSOB
  • Flexibilita zaměstnavatele a generace 50+
 
  10:30 - 11:00 hod.   Coffee break  
  11:00 - 11:30 hod.   POSITIVE  
  11:30 - 12:00 hod.   Michaela Stachová, Krása pomoci
  • Projekt Zlatá práce
 
  12:00 - 12:45 hod.   Panelová diskuze  
  12:45 - 13:30 hod.   Oběd a networking  
             
 
 
 

Místo konání

 
  Kino Atlas, Sokolovská 371/1, Praha - Florenc  
     
 
 
 

Ceník a registrace

 
  Cena za program 2 900 Kč / 1 osoba  
  SLEVA 15 % pro 3 a více osob 2 400 Kč / 1 osoba

Cena je uvedena bez DPH a zahrnuje občerstvení včetně oběda.

Obchodní podmínky naleznete ZDE.
 
 

Partneři akce:

 
  Partneři akce  

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na lucie.tokarykova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.