Reference
Společnost: CPI Hotels
Téma programu:
Profesionální telefonní komunikace, Komunikační dovednosti a praktická asertivita, Obchodní dovednosti, Manažerské dovednosti
Referenční osoba:
Monika Dobešová, Human Resources Manager

„Se společností Positive jsme začali spolupracovat po otevření našeho hotelu s tréninky zaměřenými na telefonování a komunikaci se zákazníky (dle standardů naší společnosti).

Na spolupráci s Positive oceňujeme profesionální přístup už v přípravné fázi projektu, zejména při sestavování obsahu šitého na míru a také vhodný výběr lektorů.

Velmi oceňujeme zejména práci lektorek, které dokázaly účastníky školení aktivně zapojit do modelových situací a udržet jejich pozornost po celou dobu tréninkového programu.

Pro naši vzdělávací koncepci mají velký význam i výborně zpracované zprávy, které jsme obdrželi po každém tréninku.

Na závěr bych chtěla podotknout, že spolupráce se společností POSITIVE s.r.o. probíhala na profesionální úrovni. Komunikace byla naprosto bezproblémová. Rozhodně naše spolupráce bude pokračovat i nadále. Již nyní máme domluvené další školení pro naše obchodní oddělení a také pro management.“