Otevřené programy

Hodnocení zaměstnanců I - Řízení podle cílů

Cílová skupina

Program je určen manažerům na všech úrovních řízení kteří se chtějí naučit řídit prostřednictvím efektivně a logicky nastavených cílů. Dále personalistům, jenž nastavují hodnotící systémy, pro které je správně nastavené kaskadování cílů základním předpokladem úspěchu.

Cíl

Program Vás vybaví znalostmi jak nastavit měřitelné a cíle napříč Vaším oddělení i celou společností. Naučíte se jak do sebe cíle zapadají a navazují na firemní vizi a misi. Budete umět měřit výkon v administrativě a pracovat s kompetencemi. Budete mít možnost vyměnit si zkušenosti s ostatními účastníky ve skupině.

Náš přístup

  • Individuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníků
  • Interaktivní tréninkové metody
  • Nácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechniky
  • Prakticky zaměřený program

Obsah

  • Proč „management by objectives?“
  • Cíle v procesu hodnocení
  • Cíle a motivace
  • Typy cílů a jejich vliv na firemní kulturu, výkon a chování pracovníků
  • Jak měřit výkon v administrativě?
  • Vyvážení cílů
  • Kompetenční model
  • Nastavení, měření a hodnocení kompetencí
  • Měření efektivity školení, náboru a další personálních činností

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 30.1.2017 9.00 - 17.00
2. 1.9.2017 9.00 - 17.00

Místo konání

Trénink se bude konat ve školicí místnosti společnosti Positive, více informací bude upřesněno v pozvánce pro účastníky.

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 900 Kč bez DPH za jednodenní program.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “Positive” osvědčení
  • Dárek Positivu
  • Vyhodnocení programu

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA na trénink společnosti POSITIVE










Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na lucie.tokarykova@positive.cz,
děkujeme Vám.