Otevřené programy

Typologie klienta

Cíl

Cílem kurzu je poznat a pochopit vlastní silné stránky a rezervy, využít je pro svůj rozvoj a zároveň se naučit pozitivně vnímat odlišnosti druhých.

Cílová skupina

Pro všechny, kteří chtějí porozumět základní typologii osobnosti a naučit se využívat pestrost osobnostních typů při plnění úkolů a jednání s klienty.

Náš přístup

  • Individuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníků
  • Interaktivní tréninkové metody
  • Nácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechniky
  • Prakticky zaměřený program

Obsah

  • Nejznámější typologie používané v obchodě a v komunikaci s klienty
  • Antická typologie podle Galéna – sangvinik, melancholik, flegmatik, cholerik
  • Typologie podle E. Kretschnera – stavba těla a osobnost
  • Typologie zákazníků a prodejního chování podle Gretze a Drozdecka
  • Praktická aplikace typologie MBTI v komunikaci s klienty
    • Komunikativní
    • Praktický
    • Přizpůsobivý
  • Silné a slabé stránky komunikace jednotlivých typů
  • Jak se vyhnout zbytečným nedorozuměním či konfliktům

Termíny programu

Program bude probíhat v následujících termínech

1. 8.8.2024 9.00 - 17.00 REZERVOVAT TERMÍN

Místo konání

Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky 

Cena

Účastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 100 bez DPH za jednodenní program.

Investice zahrnuje:

  • Zajištění školících prostor a technického vybavení
  • Školící materiály
  • Občerstvení v průběhu tréninku
  • Oběd pro účastníky
  • “POSITIVE” osvědčení
  • Dárek POSITIVE
  • Vyhodnocení programu

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA společnosti POSITIVE












Účastníci:
Jméno E-mail Pozice
V případě technických potíží se zadáním objednávky se obraťte na monika.putalova@positive.cz,
děkujeme Vám.
Rezervace se řídí obchodními podmínkami, které naleznete ZDE.
Potvrzením rezervace souhlasíte se zpracováním osobních údajů. ZDE.